T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
TOKAT / TURHAL - Turhal Şeker Fen Lisesi

İşitirsem Unuturum

İşitirsem Unuturum Görürsem Hatırlarım Yaparsam Öğrenirim

(DUYARSAM UNUTUYORUM, GÖRÜRSEN HATIRLIYORUM, YAPARSAM ÖĞRENİYORUM)

Ortak: Arzu Artuç

Ortak Ülkeler: Türkiye, Bulgaristan

Konu: Bilginin klasik hapishanelerini yıllarca kullanmaktan biri olmuştur. Projemizde bu gözlemlerden yola çıkış yollarına görselleştirme ve etkileşimli uygulamalarla ilgili şeyler. içsel bilimsel olguları fark etmelerini sağlayarak, merak etmeyen ve öğrenmeyi denediğimiz sanatı önemseyeceğiz. Yaparak -yaşayarak öğrenme aktif öğrenmeyi merkeze almasından dolayı çok sayıda duyu organının çalışmasının yürümesini sağlar. Yaparak- yaşayarak öğrenmede deneylerde yaşayanların sürelerinin tamamıyla bir parçası olacaklarından öğrenmeyi içerecektir. Gerçek hayatla bilimsel ortamda birleştirme öğrencilerinden zevk almalarını sağlayacak ve olumlu bir etki yaratacaktır. öğrenmenin tutulması aktif öğrenmenin merkezini oluşturur. Yaparak-yaşayarak öğrenme ile öğrencilerde karar alma ve öz düzenlemeye yönelik artacaktır. Projemiz ile mutfaktan biyolojiye geçişe doğru bol deney ve odaklanmış ve öğrenmeyi odakta tutan araştırma, öğreneni aktif ve etkili kılan hedef uygulanacaktır. Böylece günlük hayatta kalan öğrencileri öğrendikleri ama kullanma fırsatı bulamadığı deneyler yapacaklar. (Klasik yöntemlerle öğrencilere bilgi aktarımı yıllardır uygulanan yöntemlerden biri olmuştur. Projemizde bu gözlemlerden hareketle bilginin olabildiğince görselleştirilmesi ve interaktif uygulamalarla desteklenmesi amaçlanmaktadır. bilimsel gerçeklerin farkına vararak merak duygularını ve öğrenme isteklerini artırmaya önem vereceğiz.Yaparak-yaşayarak öğrenme aktif öğrenmeyi merkeze aldığından, birçok duyu organının öğretim sürecine katılmasını sağlar. Yaparak-yaşayarak öğrenmede, öğrenciler deneylerde sürecin tam bir parçası olacak, böylece öğrenme seviyeleri artacaktır. Gerçek hayatla bilimsel bilgiyi birleştirmek, öğrencilerin öğrenmekten zevk almasını sağlayacak ve sorumluluk duyguları olumlu yönde etkilenecektir. Öğrenme için sorumluluk almak, aktif öğrenmenin merkezinde yer alır. Yaparak ve yaşayarak öğrenme, öğrencilerin karar verme ve öz düzenleme düzeylerini artıracaktır. Projemiz ile mutfaktan biyolojiye geçişte deney ve araştırmayı merkeze alan, öğrenmeyi odakta tutan, öğreneni aktif ve etkili kılan yöntemler uygulanacaktır. Böylece öğrencilerin bilgiyi günlük hayatta öğrendikleri ancak uygulama fırsatı bulamadıkları deneyler yapılmış olacaktır.) Yaparak-yaşayarak öğrenmede, öğrenciler deneylerde sürecin tam bir parçası olacak, böylece öğrenme seviyeleri artacaktır. Gerçek hayatla bilimsel bilgiyi birleştirmek, öğrencilerin öğrenmekten zevk almasını sağlayacak ve sorumluluk duyguları olumlu yönde etkilenecektir. Öğrenme için sorumluluk almak, aktif öğrenmenin merkezinde yer alır. Yaparak ve yaşayarak öğrenme, öğrencilerin karar verme ve öz düzenleme düzeylerini artıracaktır. Projemiz ile mutfaktan biyolojiye geçişte deney ve araştırmayı merkeze alan, öğrenmeyi odakta tutan, öğreneni aktif ve etkili kılan yöntemler uygulanacaktır. Böylece öğrencilerin bilgiyi günlük hayatta öğrendikleri ancak uygulama fırsatı bulamadıkları deneyler yapılmış olacaktır.) Yaparak-yaşayarak öğrenmede, öğrenciler deneylerde sürecin tam bir parçası olacak, böylece öğrenme seviyeleri artacaktır. Gerçek hayatla bilimsel bilgiyi birleştirmek, öğrencilerin öğrenmekten zevk almasını sağlayacak ve sorumluluk duyguları olumlu yönde etkilenecektir. Öğrenme için sorumluluk almak, aktif öğrenmenin merkezinde yer alır. Yaparak ve yaşayarak öğrenme, öğrencilerin karar verme ve öz düzenleme düzeylerini artıracaktır. Projemiz ile mutfaktan biyolojiye geçişte deney ve araştırmayı merkeze alan, öğrenmeyi odakta tutan, öğreneni aktif ve etkili kılan yöntemler uygulanacaktır. Böylece öğrencilerin bilgiyi günlük hayatta öğrendikleri ancak uygulama fırsatı bulamadıkları deneyler yapılmış olacaktır.) öğrenciler deneylerde tamamen sürecin bir parçası olacak, böylece öğrenme seviyeleri artacaktır. Gerçek hayatla bilimsel bilgiyi birleştirmek, öğrencilerin öğrenmekten zevk almasını sağlayacak ve sorumluluk duyguları olumlu yönde etkilenecektir. Öğrenme için sorumluluk almak, aktif öğrenmenin merkezinde yer alır. Yaparak ve yaşayarak öğrenme, öğrencilerin karar verme ve öz düzenleme düzeylerini artıracaktır. Projemiz ile mutfaktan biyolojiye geçişte deney ve araştırmayı merkeze alan, öğrenmeyi odakta tutan, öğreneni aktif ve etkili kılan yöntemler uygulanacaktır. Böylece öğrencilerin bilgiyi günlük hayatta öğrendikleri ancak uygulama fırsatı bulamadıkları deneyler yapılmış olacaktır.) öğrenciler deneylerde tamamen sürecin bir parçası olacak, böylece öğrenme seviyeleri artacaktır. Gerçek hayatla bilimsel bilgiyi birleştirmek, öğrencilerin öğrenmekten zevk almasını sağlayacak ve sorumluluk duyguları olumlu yönde etkilenecektir. Öğrenme için sorumluluk almak, aktif öğrenmenin merkezinde yer alır. Yaparak ve yaşayarak öğrenme, öğrencilerin karar verme ve öz düzenleme düzeylerini artıracaktır. Projemiz ile mutfaktan biyolojiye geçişte deney ve araştırmayı merkeze alan, öğrenmeyi odakta tutan, öğreneni aktif ve etkili kılan yöntemler uygulanacaktır. Böylece öğrencilerin bilgiyi günlük hayatta öğrendikleri ancak uygulama fırsatı bulamadıkları deneyler yapılmış olacaktır.) Gerçek hayatla bilimsel bilgiyi birleştirmek, öğrencilerin öğrenmekten zevk almasını sağlayacak ve sorumluluk duyguları olumlu yönde etkilenecektir. Öğrenme için sorumluluk almak, aktif öğrenmenin merkezinde yer alır. Yaparak ve yaşayarak öğrenme, öğrencilerin karar verme ve öz düzenleme düzeylerini artıracaktır. Projemiz ile mutfaktan biyolojiye geçişte deney ve araştırmayı merkeze alan, öğrenmeyi odakta tutan, öğreneni aktif ve etkili kılan yöntemler uygulanacaktır. Böylece öğrencilerin bilgiyi günlük hayatta öğrendikleri ancak uygulama fırsatı bulamadıkları deneyler yapılmış olacaktır.) Gerçek hayatla bilimsel bilgiyi birleştirmek, öğrencilerin öğrenmekten zevk almasını sağlayacak ve sorumluluk duyguları olumlu yönde etkilenecektir. Öğrenme için sorumluluk almak, aktif öğrenmenin merkezinde yer alır. Yaparak ve yaşayarak öğrenme, öğrencilerin karar verme ve öz düzenleme düzeylerini artıracaktır. Projemiz ile mutfaktan biyolojiye geçişte deney ve araştırmayı merkeze alan, öğrenmeyi odakta tutan, öğreneni aktif ve etkili kılan yöntemler uygulanacaktır. Böylece öğrencilerin bilgiyi günlük hayatta öğrendikleri ancak uygulama fırsatı bulamadıkları deneyler yapılmış olacaktır.) Yaparak ve yaşayarak öğrenme, öğrencilerin karar verme ve öz düzenleme düzeylerini artıracaktır. Projemiz ile mutfaktan biyolojiye geçişte deney ve araştırmayı merkeze alan, öğrenmeyi odakta tutan, öğreneni aktif ve etkili kılan yöntemler uygulanacaktır. Böylece öğrencilerin bilgiyi günlük hayatta öğrendikleri ancak uygulama fırsatı bulamadıkları deneyler yapılmış olacaktır.) Yaparak ve yaşayarak öğrenme, öğrencilerin karar verme ve öz düzenleme düzeylerini artıracaktır. Projemiz ile mutfaktan biyolojiye geçişte deney ve araştırmayı merkeze alan, öğrenmeyi odakta tutan, öğreneni aktif ve etkili kılan yöntemler uygulanacaktır. Böylece öğrencilerin bilgiyi günlük hayatta öğrendikleri ancak uygulama fırsatı bulamadıkları deneyler yapılmış olacaktır.)

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 12.02.2023 - Güncelleme: 12.02.2023 00:37 - Görüntülenme: 115
  Beğen | 0  kişi beğendi